نمایشگاه دائمی خودروهای کلاسیک و تاریخی در استان البرز افتتاح شد

مشاور اجرایی مدیرکل میراث‌فرهنگی البرز و مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسائل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه دائمی خودروهای تاریخی، کلاسیک، آنتیک، اسپرت، سافاری و خاص در البرز خبر داد.

به گزارش میراث آریا، اردشیر درویشی اظهار کرد: بزرگ‌ترین نمایشگاه دائمی خودروهای تاریخی، کلاسیک، آنتیک، اسپرت، سافاری و خاص در البرز روز جمعه دوازدهم مرداد در پارکینگ مجموعه آساسنتر واقع در مهرشهر کرج افتتاح شد.

مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ضمن قدردانی از رئیس کمیته خودروهای کلاسیک البرز گفت: این نمایشگاه جایگاه مناسبی برای تبادل نظر و اطلاعات در زمینه نگهداری و صیانت از خودروهای تاریخی، کلاسیک و آنتیک است.

او با بیان اینکه مراسم افتتاحیه با همایش درون‌شهری خودروهای تاریخی و کلاسیک همراه بود، اظهار کرد: بیش از پانصد دستگاه خودروی تاریخی و کلاسیک در پارکینگ مجتمع فرهنگی هنری تجاری پرشین مهرشهر گردهم آمدند و پس از پیمایش مسیرهای تعیین‌شده در مهرشهر با رسیدن به مجتمع تجاری آساسنتر؛ محل دائمی بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای تاریخی، کلاسیک، آنتیک، اسپرت، سافاری و خاص، به‌کار خود پایان دادند.

این برنامه و نمایشگاه با استقبال بسیار چشمگیر و بی‌نظیر عموم مردم و علاقه‌مندان در همه اقشار مواجه شد و می‌تواند مقصدی مناسب برای گردشگران علاقه‌مند به خودروهای کلاسیک باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403051400689
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha